Castrol heeft een nieuwe, gratis technische ondersteuningsservice geïntroduceerd waarmee zowel garages als consumenten in Nederland kunnen communiceren met een team technische specialisten dat is getraind om advies te geven en vragen op te lossen.

De nieuwe service is bedoeld voor onafhankelijke autobedrijven en merkgarages, distributeurs, detailhandelaren en Castrol Branded Workshops in heel Nederland. De technische medewerkers van Castrol zijn hiervoor acht uur per dag, vijf dagen per week kosteloos bereikbaar via e-mailadres BeneTechService@castrol.com.

AI

De nieuwe service van Castrol wordt aangeboden in samenwerking met Teleperformance, een bedrijf dat onder andere omnichannel klantenaquisitie management, klantenservice, technische ondersteuning en andere diensten levert. Er wordt gebruikgemaakt van AI-technologie om de service in verschillende talen aan te bieden, zodat gebruikers van over de hele wereld in hun eigen taal contact kunnen opnemen met het technische ondersteuningsteam, waardoor deze voor iedereen toegankelijk zal zijn.

“Onze producten bevatten uiterst geavanceerde componenten en zijn samengesteld voor superieure prestatieniveaus. Daarom is het logisch dat onze klanten en handelspartners de voordelen volledig willen begrijpen en willen onderzoeken hoe ze die optimaal kunnen benutten”, aldus Federico Bindi namens Castrol. “De nieuwe service is, in overeenstemming met onze merkpropositie, ontwikkeld om toegankelijk en responsief te zijn, en we hopen dat garages en klanten die als nuttig zullen ervaren.”

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
23 december 2025
Eurorepar Car Service doneert aan Ambulance Wens
23 december 2025
Wat verandert er voor autobezitters in 2026?
23 december 2025
Autotaalglas Alphen aan den Rijn is verhuisd
23 december 2025
Detailing is een vak
22 december 2025
Vakgarage van der Horst sluit zich aan bij INDI: actuele data voor betere service
19 december 2025
TECH360 levert eerste diagnosespecialist af
Meest bekeken berichten
Recente reacties