Het gratis online werkplaatsportaal Hella Tech World is herzien, zodat monteurs belangrijke informatie sneller kunnen vinden. De identificatie van onderdelen is nu rechtstreeks in de homepage en productpagina’s geïntegreerd. Met een paar klikken kunnen gebruikers het reserveonderdeel vinden dat ze nodig hebben en de groothandel selecteren.

Voor de werkplaatsinrichting is niet alleen gedetailleerde informatie beschikbaar over het assortiment werkplaatsuitrusting van Hella Gutmann, maar hebben gebruikers ook de mogelijkheid om rechtstreeks contact op te nemen met de experts. Ook het trainingsmateriaal zoals trainingsdocumenten, instructies en video’s in de Hella Tech World zijn herzien en gemakkelijker te vinden.

Verscheidenheid

Over de vernieuwde website zegt Jörg Harjes namens Hella: “De groeiende verscheidenheid aan voertuigtypen en de toenemende complexiteit van elektrische voertuigen vereisen een diepgaand en breed inzicht om de dagelijkse uitdagingen aan te kunnen. Daarom bieden wij bij Hella Tech World gedurende het hele reparatieproces deskundige kennis.”

Alleen al in Duitsland registreert het online portaal gemiddeld meer dan 100.000 bezoeken per maand. “Wij breiden onze digitale dienstverlening voortdurend uit. Ons doel: we willen de activiteiten van de werkplaatsen sneller en winstgevender maken”, zegt Harjes.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
7 november 2025
Sales versus aftersales
6 november 2025
Auto Prof 2026 groter dan in 2025
6 november 2025
AutoScout24: Prijs occasion stijgt weer
6 november 2025
Genomineerd voor de sloop?
5 november 2025
Stijging autokilometers te danken aan groei wagenpark
5 november 2025
De volgende stap in Bosch Remote Diagnostics
Meest bekeken berichten
Recente reacties