Het gratis online werkplaatsportaal Hella Tech World is herzien, zodat monteurs belangrijke informatie sneller kunnen vinden. De identificatie van onderdelen is nu rechtstreeks in de homepage en productpagina’s geïntegreerd. Met een paar klikken kunnen gebruikers het reserveonderdeel vinden dat ze nodig hebben en de groothandel selecteren.

Voor de werkplaatsinrichting is niet alleen gedetailleerde informatie beschikbaar over het assortiment werkplaatsuitrusting van Hella Gutmann, maar hebben gebruikers ook de mogelijkheid om rechtstreeks contact op te nemen met de experts. Ook het trainingsmateriaal zoals trainingsdocumenten, instructies en video’s in de Hella Tech World zijn herzien en gemakkelijker te vinden.

Verscheidenheid

Over de vernieuwde website zegt Jörg Harjes namens Hella: “De groeiende verscheidenheid aan voertuigtypen en de toenemende complexiteit van elektrische voertuigen vereisen een diepgaand en breed inzicht om de dagelijkse uitdagingen aan te kunnen. Daarom bieden wij bij Hella Tech World gedurende het hele reparatieproces deskundige kennis.”

Alleen al in Duitsland registreert het online portaal gemiddeld meer dan 100.000 bezoeken per maand. “Wij breiden onze digitale dienstverlening voortdurend uit. Ons doel: we willen de activiteiten van de werkplaatsen sneller en winstgevender maken”, zegt Harjes.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
1 april 2025
Registraties nieuwe auto’s dalen met 10 procent in eerste kwartaal 2025
1 april 2025
Accupakket als zwaard van Damocles
1 april 2025
Autodealers in 2024: meer omzet, minder winst
1 april 2025
Bosch lanceert twee nieuwe opleidingstrajecten
31 maart 2025
LKQ neemt afscheid van B2C Leisure
31 maart 2025
Nicola Torregiani neemt Benelux-markt onder zijn hoede 
Meest bekeken berichten
Recente reacties