Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /www/wwwroot/aftersalesmagazine.nl/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /www/wwwroot/aftersalesmagazine.nl/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /www/wwwroot/aftersalesmagazine.nl/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /www/wwwroot/aftersalesmagazine.nl/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39
My Motors eerste in nieuwe Castrol-look - Aftersales Magazine

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /www/wwwroot/aftersalesmagazine.nl/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

My Motors in Venray is de meest recente toevoeging aan het Castrol Service-netwerk en mag de nieuwe merkidentiteit als eerste voeren. In totaal zijn er meer dan honderd locaties in Nederland die de Castrol Service-merkidentiteit gebruiken. In Europa zijn dat er meer dan zesduizend.

De samenwerking met Castrol biedt werkplaatsen onder meer Castrol-motorgarantie bij gebruik van Castrol-olie, operationele kwaliteitscertificatie, kleding voor monteurs met bedrijfsnaam of -logo en marketingondersteuning en training.

Kwaliteit en professionaliteit

Harun Celen richtte My Motors op in 2011 vanwege zijn levenslange passie voor het repareren van auto’s, motoren en scooters. De werkplaats, met twee werkstations, heeft de nieuwste technische en diagnostische apparatuur voor het onderhouden en repareren van voertuigen.

Harun Celen over zijn toetreden tot het Castrol Service-netwerk: “Ik gebruik al jaren de hoogwaardige producten van Castrol, sinds mijn eerste contact met Van Kessel in Milheeze, de officiële distributeur van Castrol. De overstap naar het Castrol Service-netwerk was de volgende logische stap om mijn focus op kwaliteit en de professionele cultuur binnen mijn bedrijf te tonen. De kracht van het merk Castrol biedt mij de mogelijkheid om het vertrouwen van de klanten te vergroten. De verschillende voordelen die Castrol biedt, helpen mij om mijn klanten een eersteklas ervaring te bieden.”

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
24 maart 2025
Kuren met accu’s huren
23 maart 2025
Gabriëlla Lima David beste autospuiter van Nederland
21 maart 2025
Kwestie van geduld?
20 maart 2025
Thomas Wolters bestuurslid BOVAG
20 maart 2025
Sterk, licht, groen en circulair staal
19 maart 2025
CarGarantie: Reparatiekosten boven 700 euro
Meest bekeken berichten
Recente reacties