Met de lancering van een nieuw klantenportaal wil de Deense aircofabrikant Nissens meer bieden dan met de oude webshop.

“Wij hebben een diepe wens om meer te bieden dan alleen onze producten. We zien dat de werkelijke aanschaf vaak gebaseerd is op analyses en een holistisch beeld van de toegevoegde waarde. Natuurlijk blijft het aanbieden van een gebruikersvriendelijke, efficiënte webshop een topprioriteit. Maar we willen meer dan dat”, zegt Peter Thybo Andersen. “We zien een grote toename in de vraag naar en behoefte aan gegevens, en de mogelijkheid om informatie te delen met onze klanten. Met het Nissens klantenportaal kunnen we onze klanten nu nog verder uitnodigen in ons universum.” Het nieuwe Nissens klantenportaal bevat een downloadcenter waar Nissens bestanden kan uploaden die vervolgens door klanten naar wens kunnen worden gedownload. Dit, in combinatie met Nissens’ bestaande diensten, is bedoeld om klanten te binden en up-to-date te houden met de laatste informatie en trends.

Schalen

“Onze oude shop ging al negen jaar mee, maar we hebben logische beperkingen gezien de opzet ervan. Die bleken vooral bij de toepassing op slimme apparaten en de volledige benutting van breedbeeldmogelijkheden van moderne computers. Ter vervanging hebben we een portaal gecreëerd dat volledig functioneel is op zowel smartphones als tablets. De nadruk blijft liggen op de desktopversie, waar we de volledige schermgrootte kunnen benutten.” [responsive-video identifier=”5MkEmg-cmwg”]
Deel dit artikel op​
Laatste nieuws
19 mei 2025
MG opent grootste MG brandstore van Europa in Roermond
19 mei 2025
Aantal laadpunten gestegen, stagnatie dreigt
19 mei 2025
Vrouwen aan het stuur
19 mei 2025
Requal Equipment
16 mei 2025
Kwart jongeren kiest autoverzekering via vergelijkingssite
16 mei 2025
Nu nog een hobby
Meest bekeken berichten
Recente reacties