Vier autobedrijven hebben recentelijk gekozen voor de formule AD Autobedrijf. Een van de doelstellingen voor 2018 is de zichtbaarheid te vergroten.

In het laatste kwartaal van 2017 traden C. Verhoeven Auto’s in Haarsteeg en Fix and Go in Hardenberg toe. De eerste nieuwe leden in 2018 zijn Autocentre Verheijen in Born en Autobedrijf van Dompzelaar in Vianen. AD Autobedrijf Verheijen is op 1 februari officieel begonnen, de startdatum van Autobedrijf van Dompzelaar wordt binnenkort bekend gemaakt. Daarmee komt dan de teller op 97 te staan, met een duidelijke ambitie om dit jaar door te groeien,

Plannen

In januari vond een drietal regiomeetings plaats voor AD Autobedrijf-leden. Bij die gelegenheid werden de plannen voor 2018 gepresenteerd. Zo komt er een campagne die inzet op ‘het betrouwbare en persoonlijke karakter’ van de AD Autobedrijven. Een andere doelstelling voor dit jaar is grotere zichtbaarheid van de formule. Mede daarom stond AD Autobedrijf drie weken terug met een stand op Autoprof Gorinchem (foto). Verder wordt, om toegang te krijgen tot de leasemarkt, samengewerkt met onder andere Leaseprof. Inmiddels maken bijna twintig AD Autobedrijven gebruik van dit concept.

Interne campagne

Naast de campagnes voor consumenten organiseert AD Autobedrijf in 2018 ook een interne campagne. Met de titel ‘Laat zien wat je doet!’ delen leden de initiatieven die zij zelf ontplooien met de centrale organisatie. De beste en meest creatieve acties worden beloond.
Deel dit artikel op​
Laatste nieuws
15 december 2025
Minderheidsbelang in Wensink voor Duitse collega-dealergroep
15 december 2025
Spoticar-samenwerking versterkt
15 december 2025
Open automotive chiplet-platform op komst
15 december 2025
Nu meer 2015-auto’s dan nieuw geleverd
12 december 2025
Plan je moment!
12 december 2025
Ruim 100 euro verschil in kosten van laden
Meest bekeken berichten
Recente reacties