Vier autobedrijven hebben recentelijk gekozen voor de formule AD Autobedrijf. Een van de doelstellingen voor 2018 is de zichtbaarheid te vergroten.

In het laatste kwartaal van 2017 traden C. Verhoeven Auto’s in Haarsteeg en Fix and Go in Hardenberg toe. De eerste nieuwe leden in 2018 zijn Autocentre Verheijen in Born en Autobedrijf van Dompzelaar in Vianen. AD Autobedrijf Verheijen is op 1 februari officieel begonnen, de startdatum van Autobedrijf van Dompzelaar wordt binnenkort bekend gemaakt. Daarmee komt dan de teller op 97 te staan, met een duidelijke ambitie om dit jaar door te groeien,

Plannen

In januari vond een drietal regiomeetings plaats voor AD Autobedrijf-leden. Bij die gelegenheid werden de plannen voor 2018 gepresenteerd. Zo komt er een campagne die inzet op ‘het betrouwbare en persoonlijke karakter’ van de AD Autobedrijven. Een andere doelstelling voor dit jaar is grotere zichtbaarheid van de formule. Mede daarom stond AD Autobedrijf drie weken terug met een stand op Autoprof Gorinchem (foto). Verder wordt, om toegang te krijgen tot de leasemarkt, samengewerkt met onder andere Leaseprof. Inmiddels maken bijna twintig AD Autobedrijven gebruik van dit concept.

Interne campagne

Naast de campagnes voor consumenten organiseert AD Autobedrijf in 2018 ook een interne campagne. Met de titel ‘Laat zien wat je doet!’ delen leden de initiatieven die zij zelf ontplooien met de centrale organisatie. De beste en meest creatieve acties worden beloond.
Deel dit artikel op​
Laatste nieuws
17 april 2025
One-stop-shop-visie krijgt vorm
17 april 2025
42 procent minder verkeersdoden in 25 jaar
17 april 2025
Geen extra monteur maar extra bruggen
16 april 2025
Garagenetwerken AllParts groeien door
16 april 2025
Hiltermann optimaliseert met Vinacles voorraadfinanciering
16 april 2025
Alliance vergroot grip op aftermarket EV’s
Meest bekeken berichten
Recente reacties