Innovam en DTC Media starten een nieuw label voor marketingtrainingen voor de automotive: Automotive Marketing Professionals.

Gezamenlijk gaan beide partijen online marketingopleidingen ontwikkelen voor iedereen die direct óf indirect betrokken is bij de online marketingwerkzaamheden van een merkdealer, universeel autobedrijf, schadeherstelbedrijf of andere automotive organisatie.

Online

Online marketing wordt steeds belangrijker nu een generatie opgroeit die zich niet alleen online oriënteert, maar ook in toenemende mate online koopt. Automotive Marketing Professionals ontwikkelt drie verschillende trainingen die online marketing in de organisatie verankeren en de klant zo vroeg mogelijk in zijn keuzeproces bereiken. De trainingen zijn gericht op zowel marketeers als verkopers, managers en directieleden.

Drie niveaus

De eerste is de Basic-training, gericht op startende online marketeers en verkopers die al werkzaam zijn in de automotive, of dat van plan zijn. De tweede is de Advanced-training, voor de meer ervaren online marketeers en verkopers. De Managing-training is bedoeld voor managers en directieleden. Deze wordt aangeboden onder de naam Managing Automotive Marketing Professionals. De Basic-training gaat in juni van dit jaar van start. De Advanced- en Managing-training zijn nog in ontwikkeling, en komen later dit jaar beschikbaar.
Deel dit artikel op​
Laatste nieuws
12 mei 2025
Derks Bedrijfswagens neemt Autoschade Bert Verweijen over
12 mei 2025
Met korting naar Nationaal Automotive Congres
12 mei 2025
KwikFit-oprichter Tom Farmer overleden
12 mei 2025
Schade door wasstraat. Wie betaalt?
9 mei 2025
Lichter staal van Tata Steel
9 mei 2025
Athlon introduceert slim laden
Meest bekeken berichten
Recente reacties