Innovam en DTC Media starten een nieuw label voor marketingtrainingen voor de automotive: Automotive Marketing Professionals.

Gezamenlijk gaan beide partijen online marketingopleidingen ontwikkelen voor iedereen die direct óf indirect betrokken is bij de online marketingwerkzaamheden van een merkdealer, universeel autobedrijf, schadeherstelbedrijf of andere automotive organisatie.

Online

Online marketing wordt steeds belangrijker nu een generatie opgroeit die zich niet alleen online oriënteert, maar ook in toenemende mate online koopt. Automotive Marketing Professionals ontwikkelt drie verschillende trainingen die online marketing in de organisatie verankeren en de klant zo vroeg mogelijk in zijn keuzeproces bereiken. De trainingen zijn gericht op zowel marketeers als verkopers, managers en directieleden.

Drie niveaus

De eerste is de Basic-training, gericht op startende online marketeers en verkopers die al werkzaam zijn in de automotive, of dat van plan zijn. De tweede is de Advanced-training, voor de meer ervaren online marketeers en verkopers. De Managing-training is bedoeld voor managers en directieleden. Deze wordt aangeboden onder de naam Managing Automotive Marketing Professionals. De Basic-training gaat in juni van dit jaar van start. De Advanced- en Managing-training zijn nog in ontwikkeling, en komen later dit jaar beschikbaar.
Deel dit artikel op​
Laatste nieuws
19 december 2025
TECH360 levert eerste diagnosespecialist af
19 december 2025
Van Mossel Duitsland neemt leasevloot MisterGreen over
19 december 2025
Gerard Bolder voorzitter RAI Auto’s
19 december 2025
Resultaten autodealers iets beter in Q3
19 december 2025
Verkeersboetes sinds 2021 fors gestegen
19 december 2025
SDV is uitdaging voor schadeherstel
Meest bekeken berichten
Recente reacties