bekeken: 2939 x
Waardeer dit artikel:
501 votes, average: 2,70 out of 5501 votes, average: 2,70 out of 5501 votes, average: 2,70 out of 5501 votes, average: 2,70 out of 5501 votes, average: 2,70 out of 5
(2,70)
(Inloggen is vereist)

TecRMI zet standaard in werkplaats

DOMEIN: Algemeen

Geplaatst op: 24 oktober 2014, 08:27

Leestijd: 1 minuut

TecRMI, gespecialiseerd in informatie voor reparatie en onderhoud, en een onderdeel van TecAlliance, zet de standaard in werkplaatssystemen. Dat blijkt uit een studie van onderzoeksbureau PPM Consulting, na het testen van de prestatieniveaus van zes dienstleveranciers voor personenwagens.

TecRMI heeft een onderscheidend vermogen op het gebied van identificatie, kwaliteit en integratie/intelligentie van de beschikbaar gemaakte reparatiegegevens. De gegevens van de onderzochte dienstverleners waren gemiddeld toereikend als basis voor het uitvoeren van rond de 52 procent van de ondernomen reparatie- en onderhoudsactiviteiten. Het door TecRMI behaalde cijfer was hier rond de zeventig procent. Voor elf van de zestien geteste voertuigen werd aangetoond dat TecRMI de beste informatiedekking bood in vergelijking tot de concurrenten.

TecRMI komt als beste uit de bus in drie van de vier in de studie beoordeelde gebieden (modelreparaties, algemene systeemprestatie, niveau van systeemprestatie per voertuig, niveau van systeemprestatie per modelreparatie (inclusief onderdelen) en niveau van systeemprestatie per modelreparatie (zonder onderdelen).

“De resultaten zijn een indrukwekkend bewijs dat de manier waarop wij informatie behandelen, en de inhoud van de desbetreffende onderhouds- en reparatiegegevens, klantgericht zijn”, onderstreept Ralf Pelkmann, vice-president van Informatiebeheer bij TecRMI.

Tags: , , ,

Airbagproblemen bij Audi A4Kralen en spiegels
REACTIES

Schrijf een reactie of commentaar

Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.

Meest recente nieuws top 5

Meest gelezen afgelopen maand

Laatste reacties