9e Nationaal Aftersalescongres in boekvorm

Gisteren, 9 december, zou in Bunnik het 9e Nationaal Aftersalescongres plaatsvinden, maar Covid-19 gooide roet in het eten. Desondanks werd tijdens een virtuele RAI Aftermarket ledenvergadering het congres in boekvorm gepresenteerd.

Alle lezingen van de sprekers die eigenlijk op het podium zouden staan, zijn in het congresboek samengebracht, onder de titel ‘Uw handboek soldaat voor de aftermarket 2021’. Het boek bevat twaalf presentaties, van over the air tot ADAS, van voertuigdata tot de aanstaande nieuwe BER en van elektrische mobiliteit tot de toekomst van de aftersales.

Eerste exemplaar

Het eerste exemplaar werd door dagvoorzitter Adriaan Roggeveen overhandigd aan FOCWA-directeur Femke Teeling, als vertegenwoordiger van AFCAR NL. Femke Teeling: “Als FOCWA zijn we binnen AFCAR NL actief betrokken bij het realiseren van een gelijk speelveld voor alle spelers in de aftermarket. We zijn dan ook blij dat AFCAR NL een prominente plek heeft gekregen in dit congresboek.”

Daarnaast overhandigde Roggeveen een exemplaar aan Gerard ten Buuren, voorzitter BOVAG Onafhankelijke Autobedrijven, die de sprekers en sponsors vertegenwoordigde die hebben bijgedragen aan de totstandkoming van dit congresboek. Gerard ten Buuren: “Het is niet alleen een congresboek geworden, maar een brancheboek, waarin alle belangrijke dossiers worden besproken die het autobedrijf op de werkvloer raken. De inhoud is voor iedereen die de aftersales een warm hart toedraagt, of er simpelweg de boterham verdient, belangrijk om tot zich te nemen.”

Johan van der Hoeven, voorzitter RAI Aftermarket, benadrukte: “Dit handboek soldaat voor de aftermarket bevat voor iedere manager en ondernemer in de reparatie- en onderhoudssector praktische handvatten om zich voor te bereiden op de veranderingen in de markt die nu al zijn ingezet.”

Wie meer wil weten over het congresboek kan via www.aftersalescongres.nl niet alleen het boek bestellen, maar ook de introductievideo bekijken die uitleg geeft over de opzet en de inhoud van het papieren 9e Nationaal Aftersalescongres.

Hoofdsponsoren

Het 9e Nationaal Aftersalescongres werd daarnaast mede mogelijk gemaakt door: Inter-Sprint, AutoProfijt, Explora, Plan-IT, Recybem, All Brake Systems, Brembo, Febi en Stichting Duurzaam Repareren.

Jos Veldhuisen

Hoofdredacteur Aftersales Magazine met als persoonlijk motto: 'I am Aftersales'

Van Jos Veldhuisen zijn er nog 1777 artikelen verschenen. Meest recente artikelen van Jos Veldhuisen

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.