Nissan heeft Joost Roelofs Heyrmans aangesteld als aftersalesdirecteur bij de Benelux-organisatie. Hij is daarmee eindverantwoordelijk voor de service aan de Nissan-rijders in België, Nederland en Luxemburg.

Een van zijn speerpunten is om met het dealer- en servicenetwerk te bouwen aan  kwaliteit, efficiency en winstgevendheid. Joost Roelofs Heyrmans werkt sinds 2011 bij Nissan. Hij was onder meer aftersalesmanager bij Nissan Belux, marketingmanager accessoires en aftersales operations manager bij Nissan Europe.

Enorme invloed

“Aftersales fascineert me omdat het divers en daardoor ook complex is”, zegt Roelofs Heyrmans. “Het loopt van garantie en techniek tot commercie en klanttevredenheid. Een breed gebied dus en de invloed op de klantervaring en klantentrouw is daarmee enorm. Een klant heeft meestal één ervaring rond de aankoop van de auto, maar altijd meerdere ervaringen bij het onderhoud en reparatie. Die bepalen daarom in grote mate het eindoordeel. Dus moeten we optimaal presteren.”
Deel dit artikel op​
Laatste nieuws
2 december 2025
VWE: 3,1 procent minder occasions
2 december 2025
BOVAG: occasionmarkt daalt 3,8 procent in november
2 december 2025
Fastned krijgt eerste volledig elektrische locatie in Frankrijk
2 december 2025
Jaar uitstel voor EUDR
2 december 2025
Den Elzen Groep neemt ABS Autoherstel Storm over
2 december 2025
Strategische afhankelijkheid
Meest bekeken berichten
Recente reacties