Nissan heeft Joost Roelofs Heyrmans aangesteld als aftersalesdirecteur bij de Benelux-organisatie. Hij is daarmee eindverantwoordelijk voor de service aan de Nissan-rijders in België, Nederland en Luxemburg.

Een van zijn speerpunten is om met het dealer- en servicenetwerk te bouwen aan  kwaliteit, efficiency en winstgevendheid. Joost Roelofs Heyrmans werkt sinds 2011 bij Nissan. Hij was onder meer aftersalesmanager bij Nissan Belux, marketingmanager accessoires en aftersales operations manager bij Nissan Europe.

Enorme invloed

“Aftersales fascineert me omdat het divers en daardoor ook complex is”, zegt Roelofs Heyrmans. “Het loopt van garantie en techniek tot commercie en klanttevredenheid. Een breed gebied dus en de invloed op de klantervaring en klantentrouw is daarmee enorm. Een klant heeft meestal één ervaring rond de aankoop van de auto, maar altijd meerdere ervaringen bij het onderhoud en reparatie. Die bepalen daarom in grote mate het eindoordeel. Dus moeten we optimaal presteren.”
Deel dit artikel op​
Laatste nieuws
18 november 2025
Fusie AkzoNobel en Axalta in de maak
18 november 2025
‘Desinformatie schaadt vertrouwen in EV’
18 november 2025
‘De Buggy verveelt nooit’
17 november 2025
Europeanen sparen korter voor tweedehands VW Golf
17 november 2025
Enexis ‘knijpt’ laadvermogen tijdens pieken
17 november 2025
InterClassics Brussels noteert nieuw bezoekersrecord
Meest bekeken berichten
Recente reacties