Nissan heeft Joost Roelofs Heyrmans aangesteld als aftersalesdirecteur bij de Benelux-organisatie. Hij is daarmee eindverantwoordelijk voor de service aan de Nissan-rijders in België, Nederland en Luxemburg.

Een van zijn speerpunten is om met het dealer- en servicenetwerk te bouwen aan  kwaliteit, efficiency en winstgevendheid. Joost Roelofs Heyrmans werkt sinds 2011 bij Nissan. Hij was onder meer aftersalesmanager bij Nissan Belux, marketingmanager accessoires en aftersales operations manager bij Nissan Europe.

Enorme invloed

“Aftersales fascineert me omdat het divers en daardoor ook complex is”, zegt Roelofs Heyrmans. “Het loopt van garantie en techniek tot commercie en klanttevredenheid. Een breed gebied dus en de invloed op de klantervaring en klantentrouw is daarmee enorm. Een klant heeft meestal één ervaring rond de aankoop van de auto, maar altijd meerdere ervaringen bij het onderhoud en reparatie. Die bepalen daarom in grote mate het eindoordeel. Dus moeten we optimaal presteren.”
Deel dit artikel op​
Laatste nieuws
11 november 2025
Berner introduceert olie-absorbeermiddel
11 november 2025
Trainingsprogramma Prepaire van start bij ASN Almere
11 november 2025
Looping: Diesels in rap tempo minder waard
11 november 2025
Porsche Card combineert mobiliteit met lifestyle
11 november 2025
Ayvens: EV-only-beleid zet eindejaarsrun op EV
11 november 2025
Eurocars Asten is 1000ste VASS-lid
Meest bekeken berichten
Recente reacties