The Alwaysbemobile Company is op 8 februari 2012 met de financiële intermediair Ficon een langdurige overeenkomst aangegaan voor het realiseren van nieuwe betaalfaciliteiten voor klanten. De klanten krijgen meer betaalmogelijkheden, zowel online als in de vestiging. Een voorbeeld daarvan is het gespreid kunnen betalen van facturen.

Luc van Bussel van The Alwaysbemobile Company: “In deze tijd waarin de consumentenbestedingen onder druk staan, zijn de kosten voor onderhoud en banden een aanzienlijke eenmalige kostenpost. Dankzij de samenwerking met Ficon kunnen klanten er nu voor kiezen om eenmalige grote bedragen gespreid te betalen.”

Rob van den Westen van Fico vult aan: “Consumenten die via ons gebruikmaken van de mogelijkheid om gespreid te betalen, kunnen zelf bepalen in hoeveel termijnen zij wensen terug te betalen. Tevens ontvangen zij een persoonlijk account. Zo heeft de consument altijd inzicht in de actuele status van de betaling en de bestedingsruimte die nog beschikbaar is.”

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
11 april 2025
ProMedia neemt Aftersales Magazine over
10 april 2025
CarXpert: zestig franchiseovereenkomsten getekend
10 april 2025
TNO opent smart mobility center op Helmondse campus
10 april 2025
Boetes voor Nokian en oud-werknemers
10 april 2025
VZR: Hoge afkoopsommen bij verplichte elektrische auto’s onacceptabel
9 april 2025
Nexus Automotive International onthult bandenstrategie
Meest bekeken berichten
Recente reacties