Autotrack.nl is genomineerd voor de Remarketing Award 2012. De award wordt op 22 maart uitgereikt op het jaarlijkse Remarketing Event, die dit jaar in het teken staat van Transparantie. Autotrack.nl is genomineerd voor haar strikte controles van auto’s voor plaatsing op de site.

Sander van den Hout, directeur van Autotrack.nl: “Transparantie leidt tot meer duidelijkheid en vergroot het consumentenvertrouwen, ook het autobedrijf krijgt beter inzicht in het gehele inkoopproces. Niet alleen de consument heeft dus voordeel van meer transparantie, uiteindelijk zal de gehele branche hiervan profiteren. Het vergroten van transparantie vergt echter wel een omslag van de hele sector. Met de nominatie vanuit de branche ben ik dan ook erg blij. Het is een bevestiging dat wij op de goede weg zijn.”

Het Remarketing Event is een initiatief van Expo Motion. Tijdens het congres gaan beslissers uit de branche met elkaar in debat of de markt klaar is voor meer transparantie in de steeds veranderende occasionmarkt.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
11 april 2025
ProMedia neemt Aftersales Magazine over
10 april 2025
CarXpert: zestig franchiseovereenkomsten getekend
10 april 2025
TNO opent smart mobility center op Helmondse campus
10 april 2025
Boetes voor Nokian en oud-werknemers
10 april 2025
VZR: Hoge afkoopsommen bij verplichte elektrische auto’s onacceptabel
9 april 2025
Nexus Automotive International onthult bandenstrategie
Meest bekeken berichten
Recente reacties