Standox zal een nieuw concept op Autoprofessioneel en Schadeherstel Vakbeurs in Hardenberg presenteren genaamd Classic Color Partner. Hiermee kunnen schadebedrijven de markt voor oldtimers en klassieke voertuigen bewerken.

Volgens de lakfabrikant zijn veel schadeherstellers op dit moment op zoek naar nieuwe marktsegmenten en kan de doelgroep van oldtimers en klassieke voertuigen een interessante uitbreiding betekenen.

Speciaal daarvoor heeft Standox een marketingpakket ontwikkeld, zodat schadebedrijven dit op een professionele manier kunnen promoten. Het pakket bestaat uit een muurschild, gepersonaliseerde brochures, advertenties, een video en banner display.

Standox doet ook mee aan de Schadeplein Quiz Hardenberg 2012. Elke beursdag zal op het Schadeplein de winnaar bekend worden gemaakt en een hoofdprijs worden uitgereikt.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
10 december 2025
Claro neemt One2Wash over
10 december 2025
Century-Velodroom opent Experience Center in Groningen
10 december 2025
Bart Janssen directeur a.i. Friesland Lease
10 december 2025
Nieuwe samenwerking tilt schadeherstel in Friesland naar hoger niveau
9 december 2025
Renault gaat elektrische Fords bouwen
9 december 2025
19 procent meer ongevallen in winter
Meest bekeken berichten
Recente reacties