Van Kouwen Automotive gaat al zijn handelsauto’s aanbieden op één centrale remarketingsite. De website is gebaseerd op het online platform van Fleetselect Online Autoveilingen. Onlangs koos Subaru ook al voor een samenwerking.

Op Vankouwen-remarketing.nl maakt de groep sinds kort gebruik van het softwaresysteem Autoblox, ontwikkeld door Fleetselect. Alle dealers van Van Kouwen zetten op deze site hun inruilauto’s in de etalage voor de handelsrelaties. De groep regisseert zelf het volledige verkoopproces en bepaalt in welk verkoopkanaal de auto’s worden aangeboden. Dat kunnen de eigen dealers zijn, maar ook de handelsrelaties van de groep of één van de veilingen van Fleetselect.

Van Kouwen Automotive is een multimerken dealerholding met negen vestigingen in de regio Groot-Amsterdam. Van Kouwen vertegenwoordigt de merken Opel, Chevrolet, Kia, Fiat, Alfa Romeo en Abarth. De groep beschikt over een eigen schadebedrijf en over een Esso pompstation.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
5 juni 2025
Smidts neemt Ford in Assen over van Wensink
5 juni 2025
Ecobat verkoopt batterijdistributie aan investeerder
5 juni 2025
Van den Udenhout verwerft belang in PGZ
5 juni 2025
Automotive Awards voor Martin Jutstra en CarQall
5 juni 2025
ABS Den Elzen in Capelle geopend
5 juni 2025
Een droom van een carwash
Meest bekeken berichten
Recente reacties