Van Kouwen Automotive gaat al zijn handelsauto’s aanbieden op één centrale remarketingsite. De website is gebaseerd op het online platform van Fleetselect Online Autoveilingen. Onlangs koos Subaru ook al voor een samenwerking.

Op Vankouwen-remarketing.nl maakt de groep sinds kort gebruik van het softwaresysteem Autoblox, ontwikkeld door Fleetselect. Alle dealers van Van Kouwen zetten op deze site hun inruilauto’s in de etalage voor de handelsrelaties. De groep regisseert zelf het volledige verkoopproces en bepaalt in welk verkoopkanaal de auto’s worden aangeboden. Dat kunnen de eigen dealers zijn, maar ook de handelsrelaties van de groep of één van de veilingen van Fleetselect.

Van Kouwen Automotive is een multimerken dealerholding met negen vestigingen in de regio Groot-Amsterdam. Van Kouwen vertegenwoordigt de merken Opel, Chevrolet, Kia, Fiat, Alfa Romeo en Abarth. De groep beschikt over een eigen schadebedrijf en over een Esso pompstation.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
16 juni 2025
Luca de Meo verlaat Renault, en de sector
16 juni 2025
Registraties in beeld: Nissan
13 juni 2025
Pim Nass commercieel directeur banden AAGB
13 juni 2025
Cleijsen neemt Moonen Autoschades over
13 juni 2025
Equip Auto zet klassieker in het zonnetje
13 juni 2025
Zand
Meest bekeken berichten
Recente reacties