Om de groei van Carmen automotive marketing te kunnen voortzetten is Erwin van der Velde als callcentermanager aangesteld. Het automotive klantcontactcenter verzorgt zowel in- als outbound klantcontact in opdracht van importeur, leasemaatschappijen, financiële dienstverleners en dealers.

Erwin van der Velde heeft ervaring in de automotive opgedaan als coördinator klantenservice bij Peugeot Nederland, waar hij een eerste en tweedelijns team aanstuurde. Daarvoor heeft Van der Velde een soortgelijke functie bekleed bij Allianz Verzekeringen.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
31 oktober 2025
Van Mossel neemt Polestar Amsterdam over
31 oktober 2025
Omzet LKQ stijgt 1,3 procent in derde kwartaal 2025
31 oktober 2025
Aankoopadvies voor een hefbrug
30 oktober 2025
Evo Parts sluit zich aan bij AllParts
30 oktober 2025
Indicata: Occasionmarkt EV normaliseert
30 oktober 2025
Continental blijft onderdelenportfolio uitbreiden
Meest bekeken berichten
Recente reacties