Om de groei van Carmen automotive marketing te kunnen voortzetten is Erwin van der Velde als callcentermanager aangesteld. Het automotive klantcontactcenter verzorgt zowel in- als outbound klantcontact in opdracht van importeur, leasemaatschappijen, financiële dienstverleners en dealers.

Erwin van der Velde heeft ervaring in de automotive opgedaan als coördinator klantenservice bij Peugeot Nederland, waar hij een eerste en tweedelijns team aanstuurde. Daarvoor heeft Van der Velde een soortgelijke functie bekleed bij Allianz Verzekeringen.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
13 mei 2025
Ook ERA breidt airco-assortiment uit
13 mei 2025
Auto Nassau wordt TOP Merkspecialist Fiat
13 mei 2025
Nieuwe obligatie-uitgifte Fastned
13 mei 2025
Equipmentdivisie Alliance krijgt vorm
13 mei 2025
Ayvens bouwt nieuwe remarketinglocatie
13 mei 2025
Buiten kantooruren: ‘Iedere dag ben ik met mijn hobby bezig’
Meest bekeken berichten
Recente reacties