Het digitale verkoopkanaal wordt steeds belangrijker voor gebruikte leaseauto’s. Zo bereikte leasemaatschappij ALD Automotive onlangs een nieuwe mijlpaal: via het online platform zijn inmiddels meer dan 200.000 gebruikte leaseauto’s verkocht.

 

Het remarketing platform wordt vaak gebruikt door de autohandelaren, mede door de transparante, internationale bundeling van het aanbod. Gesterkt door dit online succes zal de leasemaatschappij eind december 2013 twee applicaties speciaal voor de Apple en Android smartphone introduceren, om haar klanten nog beter te kunnen bedienen.

ALD carmarket is momenteel actief in 22 landen. Door het internationale karakter beschikt zij over een uitgebreid portfolio van alle merken en modellen voertuigen, die terugkomen uit de leasevloot.

Geleidelijk implementeert ALD Automotive het online platform in de 37 landen waar zij actief is. Voor de online verkoop van deze (jong) gebruikte leaseoccasions heeft ALD Automotive een ambitieuze doelstelling: in 2015 wil de leasemaatschappij wereldwijd 75 procent van haar leasevoertuigen die terugkomen uit de vloot, via de diverse kanalen van ALD carmarket verkopen.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
11 april 2025
ProMedia neemt Aftersales Magazine over
10 april 2025
CarXpert: zestig franchiseovereenkomsten getekend
10 april 2025
TNO opent smart mobility center op Helmondse campus
10 april 2025
Boetes voor Nokian en oud-werknemers
10 april 2025
VZR: Hoge afkoopsommen bij verplichte elektrische auto’s onacceptabel
9 april 2025
Nexus Automotive International onthult bandenstrategie
Meest bekeken berichten
Recente reacties