Klanten boeien en binden is een belangrijk vraagstuk voor de moderne garagist. Om klantloyaliteit te verhogen introduceert Kroon-Oil daarom een speciale garage app. De app is ontwikkeld in samenwerking met Autosociaal.

Met de Kroon-Oil Garage app blijft de garagist in contact met de klant, ook na de servicebeurt. Nieuws delen, herinneringen sturen voor bijvoorbeeld de apk of winterbanden, het kan allemaal. Occasions worden eenvoudig gepresenteerd en klanten maken zelf een werkplaatsafspraak. Op moderne wijze een band opbouwen met de klant is op deze manier heel eenvoudig. Daarnaast wordt de app volledig uitgevoerd in de huisstijl van de garagist.

De Garage app is onderdeel van de ‘Kroon-Oil Specialist’, een uitgebreid programma aan servicemodules, producten en marketingondersteuning. Binnen dit Kroon-Oil collectief wordt de app aangeboden tegen bijzonder scherpe voorwaarden.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
12 december 2025
Plan je moment!
12 december 2025
Ruim 100 euro verschil in kosten van laden
12 december 2025
Niet gedeeld, wel zelfrijdend
12 december 2025
Revisie krijgt eindelijk de aandacht die het verdient
11 december 2025
‘Voorkeur voor originele onderdelen daalt’
11 december 2025
Vijftig tinten aftersales
Meest bekeken berichten
Recente reacties