Klanten boeien en binden is een belangrijk vraagstuk voor de moderne garagist. Om klantloyaliteit te verhogen introduceert Kroon-Oil daarom een speciale garage app. De app is ontwikkeld in samenwerking met Autosociaal.

Met de Kroon-Oil Garage app blijft de garagist in contact met de klant, ook na de servicebeurt. Nieuws delen, herinneringen sturen voor bijvoorbeeld de apk of winterbanden, het kan allemaal. Occasions worden eenvoudig gepresenteerd en klanten maken zelf een werkplaatsafspraak. Op moderne wijze een band opbouwen met de klant is op deze manier heel eenvoudig. Daarnaast wordt de app volledig uitgevoerd in de huisstijl van de garagist.

De Garage app is onderdeel van de ‘Kroon-Oil Specialist’, een uitgebreid programma aan servicemodules, producten en marketingondersteuning. Binnen dit Kroon-Oil collectief wordt de app aangeboden tegen bijzonder scherpe voorwaarden.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
11 juli 2025
ADPA en GVA winnen zaak tegen BMW
11 juli 2025
Prijs voor beperken waterstofverliezen
11 juli 2025
Autowasdag levert 60.721 euro op voor Prinses Máxima Centrum
11 juli 2025
20 procent meer auto’s gestolen
11 juli 2025
Duurzaamheid: voorkomen beter dan genezen
10 juli 2025
ACtronics breidt revisie-aanbod uit
Meest bekeken berichten
Recente reacties