BMW gaat bij de autoproductie de intelligente bril van Google Glass gebruiken. Daarmee zou de communicatie en kennisoverdracht worden vergemakkelijkt. Het betreft een pilotproject in de BMW-fabriek in Spartanburg in de VS.

Werknemers van de BMW-fabriek gaan tijdens de productie testen uitvoeren met behulp van de Google bril. Dit stelt hen in staat om direct op locatie bij een willekeurig probleem foto’s en video’s te downloaden in de bril. Het doel is om de communicatie tussen de verschillende afdelingen te optimaliseren. Mocht het pilotproject een succes worden dan gaat BMW de intelligente bril op meerdere locaties invoeren.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
21 oktober 2025
GRS-partnerbijeenkomst nieuwe stijl maakt uitbreiding netwerk wereldkundig
21 oktober 2025
Zwaardere crashtests onthullen zwakke plekken in autostoeltjes
21 oktober 2025
‘Ik ben geboren in een bak met olie’
20 oktober 2025
‘Gebruikte EV verkoopt sneller met SOH-certificaat accu’
20 oktober 2025
Merkgebonden aftermarket wil zich profileren via Automechanika
17 oktober 2025
BASF Coatings zelfstandig verder met Carlyle
Meest bekeken berichten
Recente reacties