Er zijn in februari meer occasions verkocht (85.000) b2c dan in dezelfde periode van vorig jaar. De stijging van 3,6 procent volgt op een stijging van 4,5 procent in januari en kan daarmee voorzichtig structureel worden genoemd.

Daar staat tegenover dat zowel de handel in occasions (b2b) als de verkoop tussen consumenten (c2c) afnam, met respectievelijk 3,3 en 6,8 procent. De merken die het best werden verkocht zijn: VW (9302), Opel (7640), Peugeot (7453), Renault (7320) en Ford (6730).

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
21 oktober 2025
GRS-partnerbijeenkomst nieuwe stijl maakt uitbreiding netwerk wereldkundig
21 oktober 2025
Zwaardere crashtests onthullen zwakke plekken in autostoeltjes
21 oktober 2025
‘Ik ben geboren in een bak met olie’
20 oktober 2025
‘Gebruikte EV verkoopt sneller met SOH-certificaat accu’
20 oktober 2025
Merkgebonden aftermarket wil zich profileren via Automechanika
17 oktober 2025
BASF Coatings zelfstandig verder met Carlyle
Meest bekeken berichten
Recente reacties