De marketingactie Oktoberfest die Fource-grossier VEAM uit Heerenveen twee weken terug startte, heeft volgens directeur Menso Stel een onverwacht hoge respons gehad. “We gaan uit van 1.500 tot 2.000 mensen, maar dat moeten we misschien wel naar boven bijstellen.”

Het megafeest voor klanten en relaties van de grossiersgroep vindt zaterdag 14 oktober plaats op het TT-circuit in Assen, Dat is nog een eindje weg, maar sinds de aankondiging hebben al ruim vijfhonderd auto- en schadeherstelbedrijven zich aangemeld.

Vooral de selfie-actie loopt volgens Stel als een speer. “Autobedrijven die een leuke reactie met een foto van de auto van onze bezorgdienst sturen, krijgen een feestoutfit cadeau. Een paar reacties: ‘Leuk initiatief, we komen graag’, ‘WE ZIJN ERBIJ!!!’ en ‘Dit vinden we helemaal TOP’. Een schadebedrijf nam de Duitse kreet helemaal over: ‘WIR SIND DABEI !! SUPER TOLL !!!!’. En zo gaat het maar door”, aldus Stel – die zichzelf en zijn buitendienst al in de stijl van het Oktoberfest heeft aangekleed. 

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
3 september 2025
Samenwerking Ayvens en Plugsurfing
3 september 2025
Vakgarage grootste groeier in stagnerende formulemarkt
3 september 2025
1975-2025: EQUIP AUTO, 50 jaar passie
3 september 2025
Crisis is het nieuwe normaal
2 september 2025
1,2 procent meer occasions verkocht in augustus
2 september 2025
Uitstoot nu al onder doelstelling 2030
Meest bekeken berichten
Recente reacties