Op haar congres van 4 oktober introduceert Focwa een nieuwe, sterk op online gerichte consumentencampagne. “We willen daar zijn waar de consument een schadehersteller zoekt; dat is anno 2017 vooral online”, zegt Femke Teeling, directeur Focwa  Schadeherstel.

focwa-onlinecampagneOp de site ziet de bezoeker welke Focwa-schadeherstellers in zijn regio gevestigd zijn, inclusief contactgegevens, website en openingstijden. Ook is voorzien in algemene informatie over autoschade en een ‘eerste hulp bij schade’-stappenplan. Daarnaast is een aantal webcommercials gemaakt om het vakmanschap van de Focwa-schadehersteller te benadrukken. De filmpjes zullen onder meer via de website, Facebook, YouTube en AdWords worden gepromoot. Verder krijgen leden online tools aangereikt om consumenten in de lokale markt te bereiken met de nieuwe campagneboodschap.
Deel dit artikel op​
Laatste nieuws
20 augustus 2025
Mini tipt berijder over onderhoudsbehoefte
20 augustus 2025
Stress bij rijden in het buitenland
20 augustus 2025
Auto als onderdeel van identiteit
19 augustus 2025
Drie finalisten BOVAG Onafhankelijk Autobedrijf van het Jaar 2025
19 augustus 2025
De Dorpsgarage start podcast
19 augustus 2025
Al 450.000 meldingen ANWB Alarmcentrale
Meest bekeken berichten
Recente reacties