AkzoNobel is tevreden met de nieuwe koers die in 2016 is ingezet. Belangrijker nog: ook de leden zijn tevreden.

img_0959Dat zei manager Strategic Accounts Monique Konter op donderdag 12 oktober tijdens het Acoat Selected-symposium in Driebergen. Door de ondersteuning vanuit het partnerprogramma op te knippen in specialisaties en deze via workshops naar de leden te brengen, wil Acoat in een veranderende wereld beter aansluiten bij de wensen van de leden. Deze workshops worden volgens Konter zonder uitzondering hoog gewaardeerd.

Innovaties

Tijdens het symposium werden ook twee innovaties voorgesteld. Allereerst het enkele weken geleden geïntroduceerde Carbeat. Dit digitale productie- en communicatiebord helpt het schadeherstelbedrijf met een effectieve en efficiënte communicatie over het schadeherstelproces. De tweede innovatie is Colorvation. Dit kleurenplatform stelt de schadehersteller in staat sneller de juiste kleur te vinden. Bovendien zou het ertoe leiden dat tot 20 procent minder paint nodig is. Gebruikers vullen gezamenlijk de database. Zodoende kan de kennis wereldwijd door gebruikers gedeeld worden.

AkzoNobel in het nieuws

De overnamepogingen door PPG hebben AkzoNobel afgelopen jaar behoorlijk in de schijnwerpers gezet. Volgens Konter heeft dat ertoe geleid dat de strategie aangepast is. “Die is nu vooral gericht op het accelereren van de groei om onze waarde te doen toenemen voor de aandeelhouders.” Konter verzekerde de aanwezige Acoat-partners dat het voor hen allemaal geen gevolgen zal hebben. “Afspraak is afspraak.”
Deel dit artikel op​
Laatste nieuws
18 april 2025
Schadeafhandeling Toyota Nederland via Openclaims
18 april 2025
Harvest Automotive benoemd tot officiële distributeur Atera
18 april 2025
Invoering betaald parkeren: ‘Het interesseert de gemeente niet’
17 april 2025
One-stop-shop-visie krijgt vorm
17 april 2025
42 procent minder verkeersdoden in 25 jaar
17 april 2025
Geen extra monteur maar extra bruggen
Meest bekeken berichten
Recente reacties