Met trots kondigt Aftersales Magazine de komst aan van een nieuw technisch vakblad: Aftersales Techniek, dat vanaf januari 2026 elf keer per jaar zal verschijnen.
Uitgever Rob Küchler: “Aftersales Techniek richt zich op de technici in de werkplaats en is daarmee een perfect zusterblad van Aftersales Magazine, dat de ondernemer centraal stelt.”
Brede exposure
De reden voor Aftersales Magazine om de mogelijkheid van een nieuw technisch vakblad te onderzoeken kwam voort uit de wens van Vereniging ATC naar meer exposure en zo als vereniging te kunnen groeien. Zeventig jaar lang was ATC verbonden aan AMT (Auto & Motor Techniek). Tijdens de algemene ledenvergaderingen die in september hebben plaatsgevonden hebben de bijna drieduizend ATC-leden met een zeer ruime meerderheid besloten om per 1 januari te kiezen voor een langdurige samenwerking met het nieuwe technische vakblad Aftersales Techniek.
Rob Küchler: “De belangrijkste reden voor ATC om voor ons te kiezen is omdat wij vastbesloten zijn om brede exposure te genereren voor ATC. De vereniging ATC wil groeien en de aanwas van nieuwe leden krijgt een belangrijke impuls doordat Aftersales Techniek voor een grote oplage kiest: alle bedrijven in de branche met een werkplaats ontvangen het blad elf keer per jaar, waarmee exposure voor ATC is gegarandeerd. De oplage van Aftersales Techniek komt hiermee op circa 12.500 exemplaren, wat een verdrievoudiging betekent voor de ATC.”