Verzekeraar Aon gaat nu ook de fleetklanten in Nederland toegang geven tot het digitale platform van Fixico voor schademanagement.

In België werkt Aon al meer dan zeven jaar samen met Fixico. Daar heeft dit geleid tot een optimalisatie van het claimproces, waardoor de doorlooptijden met 31 procent zijn verkort en 24 procent op de kosten is bespaard. Aon verwacht ook in Nederland vergelijkbare resultaten te behalen.

“Aon wil haar klanten de beste claims- en herstelservices leveren”, zegt Al Pijnacker, directeur Fleet Automotive Benelux van Aon. “Fixico stelt ons in staat om de klantbeleving naar een hoger niveau te brengen met behoud van volledige grip op kosten, snelheid en kwaliteit.”

Klantervaring

“We zijn trots dat Aon ons platform nu ook in Nederland volledig omarmt”, zegt Ottavio Palazzi, regionaal directeur Benelux van Fixico. “Samen bieden we sneller herstel, lagere kosten en een betere klantervaring. Fixico biedt partners zoals Aon de controle en transparantie die uniek zijn in Europa. We kijken ernaar uit om in Nederland dezelfde positieve resultaten te bereiken als in België.”

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
9 oktober 2025
Ayvens opent zijn grootste remarketinglocatie in Europa
9 oktober 2025
Lijmen zonder opleiding
9 oktober 2025
Kia wil batterijtest op celniveau
9 oktober 2025
Platform Fixico ook voor Aon Nederland
9 oktober 2025
PFAS-vrij lagermatieraal Tenneco
9 oktober 2025
DiagnosES introduceert lekstroomtester
Meest bekeken berichten
Recente reacties