Verzekeraar Aon gaat nu ook de fleetklanten in Nederland toegang geven tot het digitale platform van Fixico voor schademanagement.

In België werkt Aon al meer dan zeven jaar samen met Fixico. Daar heeft dit geleid tot een optimalisatie van het claimproces, waardoor de doorlooptijden met 31 procent zijn verkort en 24 procent op de kosten is bespaard. Aon verwacht ook in Nederland vergelijkbare resultaten te behalen.

“Aon wil haar klanten de beste claims- en herstelservices leveren”, zegt Al Pijnacker, directeur Fleet Automotive Benelux van Aon. “Fixico stelt ons in staat om de klantbeleving naar een hoger niveau te brengen met behoud van volledige grip op kosten, snelheid en kwaliteit.”

Klantervaring

“We zijn trots dat Aon ons platform nu ook in Nederland volledig omarmt”, zegt Ottavio Palazzi, regionaal directeur Benelux van Fixico. “Samen bieden we sneller herstel, lagere kosten en een betere klantervaring. Fixico biedt partners zoals Aon de controle en transparantie die uniek zijn in Europa. We kijken ernaar uit om in Nederland dezelfde positieve resultaten te bereiken als in België.”

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
10 november 2025
Verdienmodel boven idealisme
7 november 2025
IVA-studenten bezoeken China
7 november 2025
Minder omzet, meer winst Nexen
7 november 2025
Sales versus aftersales
6 november 2025
Auto Prof 2026 groter dan in 2025
6 november 2025
AutoScout24: Prijs occasion stijgt weer
Meest bekeken berichten
Recente reacties