AD Benelux trekt nieuwe coordinator aan

De 43-jarige Marten van ’t Hoff is sinds 1 oktober de tweede nieuwe coördinator voor de marketing en communicatie bij AD Benelux. Eerder werd Barbara van Beijnum al aangesteld in dezelfde functie. Beiden staan onder leiding van marketingmanager Marcel Kwakkel, die op 1 september begonnen is bij AD.

Van ’t Hoff is in zijn nieuwe functie verantwoordelijk voor de communicatie richting consumenten, grossiers en de AD Autobedrijven. Hij werkte voorheen vijf jaar bij Koni Holland als verkoopmanager voor de aftermarket en als productmanager voor Jama Engineering, een fabrikant van sportuitlaatsystemen.

“Deze stap is voor mij een enorme uitdaging en ik heb er dan ook veel zin in. Ik verwacht dat ik mijn ervaring in de autobranche kan inzetten om het internationale netwerk van AD Benelux nog verder te laten groeien”, aldus Van ’t Hoff.

Esmée Dirkse

Webmanager, officemanager, eventmanager; Esmée draait er haar hand niet voor om. In de afgelopen jaren heeft het takenpakket voor Aftersales Magazine een mooie evolutie laten zien, waarvan de gepubliceerde berichten slechts een kleine afspiegeling zijn.

Van Esmée Dirkse zijn er nog 2717 artikelen verschenen. Meest recente artikelen van Esmée Dirkse

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *