Alwaysbemobile plaatst ruim 300 laadpunten

De Alwaysbemobile Company, moeder van onder meer de formules Profile Tyrecenter, James Autoservice, ABC Autoservice, Autoglaz en AH Autoschadeherstel, wil in 2012 bij al zijn vestigingen een laadpaal voor elektrische voertuigen laten plaatsen. In totaal gaat het binnen de EV-strategie om 312 bedrijven. Ook zal al het vervangend vervoer elektrisch worden.

Dit zei ceo Luc van Bussel tijdens een relatiebijeenkomst die Achmea organiseerde voor relaties en die ruim tweehonderd bezoekers trok. De bijeenkomst, genaamd Van Breken Naar Bouwen, werd georganiseerd in samenwerking met Automotive Insiders.

Onder leiding van dagvoorzitter Gwen Jansen en haar ‘sidekick’ Hans Blink van Athlon Car Lease vertelde een aantal sprekers hoe men tijdens de economische turbulentie van de afgelopen jaren en nu van de nood een deugd maakt(e). Zo onderging Markeur (Motorhuis, Autoschadehuis en Multilease) de afgelopen drie jaar een transformatie van een automotivebedrijf naar een marktgerichte retailer met een flexibele kostenstructuur, vertelde marketingdirecteur Ruud van Munster.

Opmerkelijk was ook de bijdrage van Dick Monté van uitlatenfabrikant Bosal, die het begrip ‘marktdruk’ een nieuwe dimensie gaf. In de leveringscontracten met autofabrikanten is namelijk opgenomen dat Bosal ieder jaar drie procent goedkoper moet worden. Een uitdaging die je als bedrijf messcherp houdt, bleek uit de woorden van Monté. “Het komt er op neer dat je keer op keer je overzichten met kostenplaatsen doorneemt en alles kritisch tegen het licht houdt.”

Esmée Dirkse

Webmanager, officemanager, eventmanager; Esmée draait er haar hand niet voor om. In de afgelopen jaren heeft het takenpakket voor Aftersales Magazine een mooie evolutie laten zien, waarvan de gepubliceerde berichten slechts een kleine afspiegeling zijn.

Van Esmée Dirkse zijn er nog 2717 artikelen verschenen. Meest recente artikelen van Esmée Dirkse

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *