Na amper een halfjaar is er alweer een einde gekomen aan het jongste vakblad in de autobranche: Remarketingnieuws.nl. Initiatiefnemer Freek van Leeuwen heeft de stekker getrokken uit VakNieuws Media waaronder Remarketingnieuws.nl valt. Hij gaat wat anders doen.

Van Leeuwen startte in samenwerking met Anton Rietveld en Gijs Bosman in maart Remarketing Nieuws; een online vakblad dat de remarketing (alle handelingen en processen rondom gebruikte auto’s) zou gaan belichten. Kennelijk was het succes niet wat Van Leeuwen ervan verwacht had. “Met ingang van 21 augustus zijn de activiteiten van VakNieuws Media gestopt. Ook de website Remarketingnieuws.nl is daardoor beëindigd. De komende periode ga ik me, zoals dat heet, beraden op de toekomst. Dat betekent dat ik heel wat gesprekken ga voeren en kopjes koffie ga drinken. En dat is weer heel erg leuk om te doen”, laat hij op Facebook weten.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
15 september 2025
Autotechnicus Nick Joosten elfde in EuroSkills-finale in Denemarken
15 september 2025
Snel fors betere marktdekking Monroe-veren
15 september 2025
Gebruik van gebruikte onderdelen
12 september 2025
ISP-groep plaatst kanttekening bij Data Act
12 september 2025
Auto Prof introduceert Commissie van Advies
12 september 2025
Vijftig jaar automotive innovaties
Meest bekeken berichten
Recente reacties