Na amper een halfjaar is er alweer een einde gekomen aan het jongste vakblad in de autobranche: Remarketingnieuws.nl. Initiatiefnemer Freek van Leeuwen heeft de stekker getrokken uit VakNieuws Media waaronder Remarketingnieuws.nl valt. Hij gaat wat anders doen.

Van Leeuwen startte in samenwerking met Anton Rietveld en Gijs Bosman in maart Remarketing Nieuws; een online vakblad dat de remarketing (alle handelingen en processen rondom gebruikte auto’s) zou gaan belichten. Kennelijk was het succes niet wat Van Leeuwen ervan verwacht had. “Met ingang van 21 augustus zijn de activiteiten van VakNieuws Media gestopt. Ook de website Remarketingnieuws.nl is daardoor beëindigd. De komende periode ga ik me, zoals dat heet, beraden op de toekomst. Dat betekent dat ik heel wat gesprekken ga voeren en kopjes koffie ga drinken. En dat is weer heel erg leuk om te doen”, laat hij op Facebook weten.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
12 december 2025
Plan je moment!
12 december 2025
Ruim 100 euro verschil in kosten van laden
12 december 2025
Niet gedeeld, wel zelfrijdend
12 december 2025
Revisie krijgt eindelijk de aandacht die het verdient
11 december 2025
‘Voorkeur voor originele onderdelen daalt’
11 december 2025
Vijftig tinten aftersales
Meest bekeken berichten
Recente reacties