Autotools, de technische helpdesk binnen Mijngrossier.nl heeft de service uitgebreid met Whatsapp. Voortaan kan nu ook via Whatsapp om advies worden gevraagd, aangevuld met een foto of filmpje.

“Wij staan graag dichtbij onze klanten en willen geen mogelijkheid onbenut laten om service te verlenen”, aldus Fred Kamphuis, manager marketingconcepten bij Sator Holding. “Wij kregen steeds vaker beeldmateriaal toegestuurd via de mail en zagen hier kansen om dit eenvoudiger te maken via Whatsapp, waarbij ook makkelijk filmpjes in te sturen zijn. Zo kunnen wij ook sneller en beter helpen.”

De medewerkers van de technische helpdesk beloven binnen een half uur te reageren op een vraag of probleem via Whatsapp. Autotools beschikt over de laatste technische informatie (van afstelgegevens tot elektrische schema’s en fabrikant checklisten) om elk type auto te kunnen onderhouden.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
25 november 2025
ERJ organiseert discussieforums op The Tire Cologne
25 november 2025
Avontuur
24 november 2025
RDW start bouw testfaciliteit
24 november 2025
Nieuwe editie Skills Heroes-wedstrijden voor Autoschadeherstel en Autospuiten
24 november 2025
Top tien leasemaatschappijen ongewijzigd
21 november 2025
Bob Velthuis beoogd voorzitter BOVAG Onafhankelijke Autobedrijven
Meest bekeken berichten
Recente reacties