Autotools, de technische helpdesk binnen Mijngrossier.nl heeft de service uitgebreid met Whatsapp. Voortaan kan nu ook via Whatsapp om advies worden gevraagd, aangevuld met een foto of filmpje.

“Wij staan graag dichtbij onze klanten en willen geen mogelijkheid onbenut laten om service te verlenen”, aldus Fred Kamphuis, manager marketingconcepten bij Sator Holding. “Wij kregen steeds vaker beeldmateriaal toegestuurd via de mail en zagen hier kansen om dit eenvoudiger te maken via Whatsapp, waarbij ook makkelijk filmpjes in te sturen zijn. Zo kunnen wij ook sneller en beter helpen.”

De medewerkers van de technische helpdesk beloven binnen een half uur te reageren op een vraag of probleem via Whatsapp. Autotools beschikt over de laatste technische informatie (van afstelgegevens tot elektrische schema’s en fabrikant checklisten) om elk type auto te kunnen onderhouden.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
24 oktober 2025
Netwerk Omoda & Jaecoo groeit naar twaalf dealer-partners
24 oktober 2025
Apk en betaalbaar onderhoud
23 oktober 2025
Optimal herziet assortiment motorsteunen
23 oktober 2025
BOVAG/RAI: 361.000 nieuwe auto’s in 2026
23 oktober 2025
Sustainable Repair Network AkzoNobel breidt zich uit
23 oktober 2025
VACO: Kwart auto’s rijdt op vierseizoenenbanden
Meest bekeken berichten
Recente reacties