Autotrack-actie levert 52 miljoen op

De occasionactie van Autotrack.nl heeft ruim 52 miljoen euro aan omzet opgeleverd. In totaal hebben 5.293 consumenten deelgenomen aan de actie en de gemiddelde netto aankoopprijs van een auto betrof 10.000 euro. De Ford Focus uit 2007 was het meest gewilde voertuig.

De top vijf van meest verkochte occasions bij de Autotrack-actie wordt dit jaar dus aangevoerd door de Ford Focus uit 2007, daarna gevolgd door de Peugeot 207 en Peugeot 308 uit 2008 op een gedeelde tweede plaats. De BMW 3 serie (2008), Ford Focus (2009) / Opel Astra (2007) en de Volkswagen Golf (2008) bezetten respectievelijk de derde, vierde en vijfde positie.

Fréderique van de Poll van Autotrack.nl: “Autobedrijven hebben het dit jaar door de crisis moeilijker gehad dan de jaren daarvoor. De totale verkoop van auto’s, nieuw en occasions, is ruim dertig procent lager dan vorig jaar in dezelfde maand. Zoals elk jaar, hebben een groot aantal autobedrijven dit marketinginstrument met beide handen aangepakt.”

Winnaar

Autobedrijf Steyger is dit jaar de winnaar van de occasionactie. “Sinds dit jaar hebben wij een nieuwe website waarop wij makkelijk zelf aanpassingen kunnen doorvoeren. De occasionactie van Autotrack.nl hebben wij aangegrepen om onze website tijdelijk aan te passen en de informatie over de actie ook beschikbaar te stellen op onze site”, aldus Leo Steyger.

Esmée Dirkse

Webmanager, officemanager, eventmanager; Esmée draait er haar hand niet voor om. In de afgelopen jaren heeft het takenpakket voor Aftersales Magazine een mooie evolutie laten zien, waarvan de gepubliceerde berichten slechts een kleine afspiegeling zijn.

Van Esmée Dirkse zijn er nog 2717 artikelen verschenen. Meest recente artikelen van Esmée Dirkse

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *