Het klantencontactsysteem Caremail voor dealerbedrijven kan vanaf nu gekoppeld worden met het Indi-systeem. Hierdoor worden de gegevens in het Inmotiv-systeem van klanten en voertuigen via Indi automatisch opgeschoond en in het DMS-systeem van de dealer teruggeplaatst.

Voorzitter Martin Huisman van het Indi-platform: “Kosten besparen en efficiency realiseren is één van de speerpunten van onze vereniging. Het contract en de technische verbinding met Caremail sluit dus prima aan bij onze doelstelling. Dit contract is overigens niet exclusief. Ook andere partijen die dealerdata beheren kunnen zich aanmelden. Uiteraard hebben wij juridisch en systeemtechnisch strenge voorwaarden zodat de dealer gewaarborgd is van de veiligheid van de data.”

Ons land telt inmiddels ruim 1.250 gebruikers van Caremail. Indi heeft bijna 200 aansluitingen en is een vereniging (RAI Vereniging afdeling Auto’s en Bovag Autodealers) die een contract heeft met het RDC Datacentrum voor het verzorgen van het Indi-platform.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
17 september 2025
Fastned Gentbrugge als blauwdruk
17 september 2025
Met Logpay-kaart ook naar Argos en amiGo
17 september 2025
VNA ziet mobiliteitstransitie stilvallen
17 september 2025
BOVAG negatief over ‘pseudo-eindheffing’
17 september 2025
Revisiemotor gaat stuk: non-conformiteit in de werkplaats
16 september 2025
RAI Vereniging: Mobiliteitsplannen onvoldoende
Meest bekeken berichten
Recente reacties