Dit jaar is Glasgarage uitgegroeid tot een organisatie met meer dan honderd vestigingen. Daarnaast is het klantenbestand fors uitgebreid met landelijke opdrachtgevers als Allianz, Allsecur, Orion Direct en London en heeft de omzetgroei een gezonde ontwikkeling doorgemaakt.

“En dat in een dalende markt”, laat Leo Smid, commercieel directeur van Glasgarage, weten. “Dat geeft niet alleen een goed gevoel over afgelopen jaar, maar ook veel vertrouwen voor komend jaar.” De doelstelling voor 2012 van de glasspecialist is dan ook om verder te groeien naar 120 vestigingen.

Dit jaar viert de glasspecialist ook haar 25-jarig bestaan. De honderdste vestiging is van ondernemer Rolph van Markus en bevindt zich in Zeist.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
18 november 2025
Fusie AkzoNobel en Axalta in de maak
18 november 2025
‘Desinformatie schaadt vertrouwen in EV’
18 november 2025
‘De Buggy verveelt nooit’
17 november 2025
Europeanen sparen korter voor tweedehands VW Golf
17 november 2025
Enexis ‘knijpt’ laadvermogen tijdens pieken
17 november 2025
InterClassics Brussels noteert nieuw bezoekersrecord
Meest bekeken berichten
Recente reacties