Dit jaar is Glasgarage uitgegroeid tot een organisatie met meer dan honderd vestigingen. Daarnaast is het klantenbestand fors uitgebreid met landelijke opdrachtgevers als Allianz, Allsecur, Orion Direct en London en heeft de omzetgroei een gezonde ontwikkeling doorgemaakt.

“En dat in een dalende markt”, laat Leo Smid, commercieel directeur van Glasgarage, weten. “Dat geeft niet alleen een goed gevoel over afgelopen jaar, maar ook veel vertrouwen voor komend jaar.” De doelstelling voor 2012 van de glasspecialist is dan ook om verder te groeien naar 120 vestigingen.

Dit jaar viert de glasspecialist ook haar 25-jarig bestaan. De honderdste vestiging is van ondernemer Rolph van Markus en bevindt zich in Zeist.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
12 december 2025
Plan je moment!
12 december 2025
Ruim 100 euro verschil in kosten van laden
12 december 2025
Niet gedeeld, wel zelfrijdend
12 december 2025
Revisie krijgt eindelijk de aandacht die het verdient
11 december 2025
‘Voorkeur voor originele onderdelen daalt’
11 december 2025
Vijftig tinten aftersales
Meest bekeken berichten
Recente reacties