Dit jaar is Glasgarage uitgegroeid tot een organisatie met meer dan honderd vestigingen. Daarnaast is het klantenbestand fors uitgebreid met landelijke opdrachtgevers als Allianz, Allsecur, Orion Direct en London en heeft de omzetgroei een gezonde ontwikkeling doorgemaakt.

“En dat in een dalende markt”, laat Leo Smid, commercieel directeur van Glasgarage, weten. “Dat geeft niet alleen een goed gevoel over afgelopen jaar, maar ook veel vertrouwen voor komend jaar.” De doelstelling voor 2012 van de glasspecialist is dan ook om verder te groeien naar 120 vestigingen.

Dit jaar viert de glasspecialist ook haar 25-jarig bestaan. De honderdste vestiging is van ondernemer Rolph van Markus en bevindt zich in Zeist.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
14 juli 2025
Plannen voor nieuwe autobelastingen bieden goede aanknopingspunten
14 juli 2025
Allianz Direct wint Independer Award Auto 2025 voor beste prijs-kwaliteit
14 juli 2025
Repareren of vervangen?
11 juli 2025
ADPA en GVA winnen zaak tegen BMW
11 juli 2025
Prijs voor beperken waterstofverliezen
11 juli 2025
Autowasdag levert 60.721 euro op voor Prinses Máxima Centrum
Meest bekeken berichten
Recente reacties