Geen geheime, gouden formule, maar relevante cijfers zijn de essentiële basis voor een succesvolle en slagvaardige bedrijfsvoering. Juist nu de markt zo hevig onder druk staat, is actueel cijfermateriaal onontbeerlijk om de zaak goed te kunnen aan- en bijsturen.

Aftersales Magazine start dan ook met een nieuwe rubriek, in samenwerking met Werkplaats Service Provider, met daarin de nodige cijfermatige handvatten om marge en omzet te verbeteren.

Hoe overleef ik de toenemende concurrentie? Wat te doen in een sterk dalende markt? En wat te doen als de economische omstandigheden niet meezitten en het consumentenvertrouwen zo laag blijft?

Het zijn slechts een paar vragen die we regelmatig horen van werkplaatschefs of universele ondernemers. Iedereen in de branche is immers voortdurend bezig meer klanten te krijgen en dan het liefst per klant ook meer omzet binnen te halen.

Daarbij is het op peil houden van de marges een prangende kwestie en dan hebben we het nog niet over verdere groei, of op z’n minst een stabilisatie van de resultaten.

Lees verder in Aftersales Magazine nummer 9, verschijningsdatum 1 oktober.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
13 mei 2025
Equipmentdivisie Alliance krijgt vorm
13 mei 2025
Ayvens bouwt nieuwe remarketinglocatie
13 mei 2025
Buiten kantooruren: ‘Iedere dag ben ik met mijn hobby bezig’
12 mei 2025
Derks Bedrijfswagens neemt Autoschade Bert Verweijen over
12 mei 2025
Met korting naar Nationaal Automotive Congres
12 mei 2025
KwikFit-oprichter Tom Farmer overleden
Meest bekeken berichten
Recente reacties