Lascare neemt zorgen uit handen met 1-2-3 Service

Lascare introduceert een nieuw onderhoudsconcept: 1-2-3 Service. Hiermee wil het bedrijf schadeherstel- en garagebedrijven alle zorgen uit handen nemen wat betreft het onderhoud van gereedschap.

“We zijn hiermee gestart omdat we steeds meer vraag kregen vanuit de markt”, vertelt Philip van Houwelingen. “Wij organiseren met deze service al het onderhoud en verzorgen ook alle keuringen en certificeringen van equipment. Dat gaat van momentsleutelkeuringen tot hefbrugonderhoud of onderhoud aan brandblussers en compressors. In deze tijd is het voor ondernemers van cruciaal belang dat ze zich helemaal kunnen concentreren op het ondernemerschap en ervan op aan kunnen dat de apparatuur in de werkplaats in goede staat verkeert.”

Van oudsher richt Lascare zich voornamelijk op de schadeherstelmarkt, maar met deze service verbreedt het bedrijf haar activiteiten ook naar universele garages en dealerbedrijven.

Proef

Lascare heeft inmiddels anderhalf jaar lang proefgedraaid met dit concept. En met succes: inmiddels zijn ruim dertig medewerkers aan de slag voor de 1-2-3 Service. Naast de buitendienstmedewerkers, is ook geïnvesteerd in een eigen softwaresysteem waarin alle relevante informatie over het equipment wordt bijgehouden.

Lascare zal deze nieuwe dienst ook op de aankomende vakbeurs Autoprofessioneel en Schadeherstel in Gorinchem presenteren.

Ivonne Vermeulen

Eindredacteur Aftersales Magazine. Ivonne heeft een rijke bagage waarin journalistieke waarden en kennis van de autobranche bijeenkomen. Dankzij haar rol binnen Focwa's Carrosserie beschikt zij bovendien over een indrukwekkend netwerk in de schadeherstelbranche.

Van Ivonne Vermeulen zijn er nog 343 artikelen verschenen. Meest recente artikelen van Ivonne Vermeulen

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *