Nederlands elftal is een Volkswagen

Afgaand op de voorkeur van autominnend Nederland wordt Nederland wereldkampioen. Dat blijkt uit onderzoek onder meer dan 1000 respondenten, in opdracht van Marktplaats Auto’s. Het Nederlands elftal wordt geassocieerd met een energieke en sportieve Volkswagen.

Het Duitse automerk is het populairst en meest bekeken op Marktplaats. Duitsland zou tweede worden; respondenten zien de oosterburen als een snelle BMW, na Volkswagen het meeste bekeken automerk op Marktplaats. Gastland Brazilië komt als een sterke Jeep naar voren, maar slaagt er niet in om een finaleplaats te bemachtigen.

In totaal associeert 29,5 procent van de ondervraagden Nederland met Volkswagen, een merk dat gedurende de eerste vier maanden van 2014 maar liefst 59 miljoen keer bekeken is op Marktplaats. “Laten we hopen dat Nederlandse autokopers een voorspellende blik hebben”, aldus Olivier van Duijn, directeur Marktplaats.

Bekijk hier de infographic van de complete Top 10.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *