Tijdens het Bovag Dealercongres afgelopen dinsdag introduceerden Innovam en Bovag de website B-myguest.nl, een nieuw gratis platform speciaal voor dealerbedrijven. De eerste dag hebben zich 186 leden aangemeld.

De website bevat diverse instrumenten, video’s en expertartikelen om kennis te delen en gastheerschap binnen het dealerbedrijf verder te ontwikkelen. Met de bedrijfsscan krijgen deelnemers direct online persoonlijk advies over de verbeterpunten en kunnen ze aan de slag met gastheerschap.

Het platform maakt deel uit van het programma B-myguest binnen het samenwerkingsverband Bric, Bovag, RDC/Inmotiv, Innovam Combinatie. Dit programma is ontwikkeld voor dealerbedrijven, die ervan doordrongen zijn dat een gezond renderend dealerbedrijf alleen mogelijk is als de klant werkelijk als een koning behandeld wordt.
“Nu de klant minder in de showroom komt en hij voor onderhoud ook veel meer keuze heeft, wordt het onderscheidend vermogen van ieder dealerbedrijf belangrijker dan ooit”, licht Ernst Gleijm van Innovam toe.

In de afgelopen maanden onderzochten zij, samen met deskundigen, bij dealerbedrijven wat gastheerschap in de autobranche precies inhoudt en hoe een dealer het naar een hoger niveau kan tillen. Deze kennis wordt vanaf nu gedeeld via seminars, workshops op locatie en op B-myguest.nl.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
22 oktober 2025
Omzet GPC 4,9 procent hoger in derde kwartaal
22 oktober 2025
Schaeffler VLS breidt uit met Vitesco
22 oktober 2025
Fuchs introduceert voertuigscanners TwoTronic
22 oktober 2025
Apetrots op een prachtige branche
21 oktober 2025
GRS-partnerbijeenkomst nieuwe stijl maakt uitbreiding netwerk wereldkundig
21 oktober 2025
Zwaardere crashtests onthullen zwakke plekken in autostoeltjes
Meest bekeken berichten
Recente reacties