Om de groei van Carmen automotive marketing te kunnen voortzetten is Erwin van der Velde als callcentermanager aangesteld. Het automotive klantcontactcenter verzorgt zowel in- als outbound klantcontact in opdracht van importeur, leasemaatschappijen, financiële dienstverleners en dealers.

Erwin van der Velde heeft ervaring in de automotive opgedaan als coördinator klantenservice bij Peugeot Nederland, waar hij een eerste en tweedelijns team aanstuurde. Daarvoor heeft Van der Velde een soortgelijke functie bekleed bij Allianz Verzekeringen.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
29 oktober 2025
Webfleet zet AI in voor voorspellend onderhoud
29 oktober 2025
Clepa: Fabrieksterreinen, geen showrooms
29 oktober 2025
ETRMA heet voortaan Tyres Europe
29 oktober 2025
Eerste Philips LED-retrofitlamp met E-goedkeuringsmerk
28 oktober 2025
Chemie Auwa in duurzamer verpakking
28 oktober 2025
Guinness World Record voor Kia PV5 Cargo
Meest bekeken berichten
Recente reacties