Nieuwe verkiezing zoekt klantvriendelijkst schadebedrijf

Dagelijks leveren duizenden schadeherstelbedrijven puik kwaliteitswerk af. Maar welk bedrijf weet de klant het best te bedienen? Om dat duidelijk te krijgen en de beste bedrijven een podium te geven, hebben het kennis- en netwerkplatform Automotive Insiders en reviewwebsite Opiness.nl het initiatief genomen voor de Autoschade Awards, gebaseerd op klantbeoordelingen.

Deze consumentenawards worden, onder meer door Focwa-voorzitter Denis Maessen, uitgereikt tijdens het evenement ‘Disruptie en innovatie in de schadesector’, dat gehouden wordt op 22 maart 2016. Er zijn twaalf regionale Schade-awards te verdienen, plus één voor het beste landelijke autoschadebedrijf en één voor de Beste Autoschadeketen.

Linda Schulte, medeoprichter van Opiness: “We hebben veel zin om deze verkiezing neer te zetten samen met Automotive Insiders, het winnen van een consumentenprijs brengt altijd heel veel plezier en trots bij de winnaars en het is een bijzonder leuke manier om de beste presteerders in het zonnetje te zetten.”

Ric van Vugt van Automotive Insiders: “De schadebranche verkeert in zwaar weer. Wat is er dan mooier om de best presterende bedrijven een platform te bieden. We zijn ervan overtuigd dat de verkiezing een stimulans is voor de bedrijven om nog meer de klant centraal te zetten.”

In 2016 zullen Opiness en Automotive Insiders ook de Garage Awards en Garageketen van het Jaar Verkiezing organiseren.

Klik hier om te stemmen ->

Klik hier voor meer informatie voor autoschadebedrijven -> 

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.