Vakgarage gaat zakelijke markt bedienen

Vakgarage lanceert een nieuw concept: Vakgarage Professional. Met dit concept zal Vakgarage de zakelijke markt gaan bedienen. Vakgarage heeft op dit moment 248 aangesloten leden en heeft het doel om in 2015 door te groeien naar 265 leden. Voor het einde van het jaar moeten 100 van deze leden deel uitmaken van het Vakgarage Professional netwerk.

Er is gekozen voor een strategische samenwerking met Mivar group uit Lienden. Vakgarage heeft gekozen voor MiCheck, een online multi-merk offertetool en communicatieplatform die het mogelijk maakt voor Vakgarage om voor elk type voertuig een juiste onderhoudsofferte te genereren. MiCheck werkt op basis van originele fabrieksdata, onderhoudsschema’s, arbeidstijden en technische informatie. Door de koppeling van voertuig identificatie en kilometerstand in MiCheck kan elke Vakgarage, ongeacht het merk, type of bouwjaar, volgens de originele fabrieksspecificaties het voertuig onderhouden en eventuele reparaties uitvoeren. Op deze manier wordt er ook transparant geoffreerd richting leasemaatschappijen al dan niet via ROB.

Vakgarage zal zich de komende tijd niet enkel op leasemaatschappijen richten, maar ook op fleetowners en het MKB. Inmiddels zijn er met 11 partijen SLA’s, waarvan 8 met sturing richting het Vakgarage Professional netwerk.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.