Tijdens de Autoprofessioneel en Schadeherstel Vakbeurs in Hardenberg wordt het serviceconcept Valvoline Service Center officieel geïntroduceerd. Autobedrijven worden uitgenodigd om kennis te maken met het serviceconcept waarvan groei en klantenbinding centraal staan.

Na een pilot in Groot-Brittannië, waar de betreffende werkplaatsen een gemiddelde omzetstijging van vijftig procent behaalden, wordt het garageconcept nu officieel in de Benelux gelanceerd. Binnenkort worden er meerdere informatieavonden georganiseerd, waarbij een gedetailleerde uitleg over het nieuwe garageconcept plaatsvindt.

Bouwen

Een belangrijke pijler van het Valvoline Service Center serviceconcept is het winnen van nieuwe klanten, het aanbieden van aanvullende onderhoudswerkzaamheden en het opbouwen van vertrouwen en loyaliteit van klanten. Het Valvoline Service Center heeft hiervoor onder meer toegang tot aantrekkelijke promoties en een volledig pakket marketingmaterialen.

Bovendien biedt Valvoline een uitgebreid trainingsprogramma waarin informatie wordt verstrekt over technische ontwikkelingen en over productvoordelen om de klant beter te kunnen adviseren over de verkoop van extra producten en onderhoudswerkzaamheden.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
18 november 2025
Fusie AkzoNobel en Axalta in de maak
18 november 2025
‘Desinformatie schaadt vertrouwen in EV’
18 november 2025
‘De Buggy verveelt nooit’
17 november 2025
Europeanen sparen korter voor tweedehands VW Golf
17 november 2025
Enexis ‘knijpt’ laadvermogen tijdens pieken
17 november 2025
InterClassics Brussels noteert nieuw bezoekersrecord
Meest bekeken berichten
Recente reacties