Onderdelendistributeur Van Heck uit Schiedam lanceert op de aanstaande Autovak RAI 2011 het concept ‘Kost Dat’. Op de website van het autobedrijf komt een offertebutton. De consument kan zelf aangeven welke diensten hij van het autobedrijf wil, waarna het autobedrijf online een bindende offerte geeft.

Blijkt de geleverde dienst uiteindelijk meer te kosten, dan wordt toch de vastgestelde offerteprijs gehanteerd. Het concept is beschikbaar voor alle garagebedrijven, mits deze een relatie hebben met een grossier uit het businesspartnernetwerk van Van Heck, die op hun beurt werken met Mijngrossier.nl.

Directeur Johan van der Hoeven van Van Heck verwacht het eerste jaar zeker 4.000 garagebedrijven aan het concept te verbinden. Om dit aantal te realiseren zal een promoteam een jaar lang autobedrijven bezoeken. Dit gebeurt in overleg met de grossiers uit het netwerk van Van Heck.

‘Kost Dat’ zal parallel lopen aan het bestaande Mijngarage-concept en zal deze dus niet vervangen.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
27 november 2025
Nieuwe cao banden- en wielenbranche
27 november 2025
Ayvens: kabinetsbeleid remt EV-transitie
27 november 2025
Groeien in een verzadigde markt
26 november 2025
Vrooam van LKQ naar Autodistribution
26 november 2025
Tenaamstellen of schorsen alleen met rijbewijs
26 november 2025
De 6 beloftes van JAMES Autoservice
Meest bekeken berichten
Recente reacties