Onderdelendistributeur Van Heck uit Schiedam lanceert op de aanstaande Autovak RAI 2011 het concept ‘Kost Dat’. Op de website van het autobedrijf komt een offertebutton. De consument kan zelf aangeven welke diensten hij van het autobedrijf wil, waarna het autobedrijf online een bindende offerte geeft.

Blijkt de geleverde dienst uiteindelijk meer te kosten, dan wordt toch de vastgestelde offerteprijs gehanteerd. Het concept is beschikbaar voor alle garagebedrijven, mits deze een relatie hebben met een grossier uit het businesspartnernetwerk van Van Heck, die op hun beurt werken met Mijngrossier.nl.

Directeur Johan van der Hoeven van Van Heck verwacht het eerste jaar zeker 4.000 garagebedrijven aan het concept te verbinden. Om dit aantal te realiseren zal een promoteam een jaar lang autobedrijven bezoeken. Dit gebeurt in overleg met de grossiers uit het netwerk van Van Heck.

‘Kost Dat’ zal parallel lopen aan het bestaande Mijngarage-concept en zal deze dus niet vervangen.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
15 juli 2025
VER kennispartner van EV Experience
15 juli 2025
Ondernemers met leaseauto vaker beboet
15 juli 2025
20 procent meer refurbished onderdelen verkocht
15 juli 2025
Jongvolwassenen positiever over elektrische occasion
15 juli 2025
Vakantiecheck ANWB Hazeldonk op 18 juli
15 juli 2025
Aftersales top of mind bij de dealer
Meest bekeken berichten
Recente reacties