AD Benelux benoemt de 44-jarige Hans Zonneveld tot operationeel formulemanager voor haar formules. Zonneveld vervangt hiermee de sinds 1 september vertrokken Nico Treur. De functie van formulemanager zou vervallen als gevolg van aanpassingen in het hele marketingteam.

Eerder al werd het marketingteam uitgebreid met Barbara van Beijnum als coördinator marketingcommunicatie, Cees Lagendijk als salesmanager voor Zuid/West Nederland en België en Marcel Kwakkel als marketingmanager.

De nieuwe formulemanager bekleedde de afgelopen vijf jaar binnen AD Benelux de functie van regiomanager van het verkoopteam.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
1 december 2025
Leugens, grove leugens en…
28 november 2025
Autotechnica Amsterdam overgenomen door Alliance
28 november 2025
Lynk & Co stopt abonnementen en focust op verkoop
28 november 2025
Beste Leasemaatschappijen 2026 bekend
28 november 2025
Athlon wint Innovatie Award met Flex+
28 november 2025
Fan van Citroën
Meest bekeken berichten
Recente reacties