De website Ikwilvanmijnautoaf.nl heeft in heel 2010 meer dan 200.000 auto’s getaxeerd voor inkoop. Het aantal daadwerkelijk verkochte gebruikte auto’s liet een flinke stijging zien en het aantal bezoekers is ook flink gestegen. De autoinkoopsite heeft het aantal getaxeerde auto’s in 2010 weten te verdubbelen ten opzichte van 2009.
"We zijn bijzonder tevreden met het afgelopen jaar. Op vele vlakken hebben we weten te groeien. Zowel de bezoekersaantallen, het aantal geëxploiteerde websites, het aantal autobedrijven dat actief auto’s bijkoopt via ons systeem alsmede het daadwerkelijk aantal verkochte auto’s lieten enorme groeicijfers zien. We zien dat verschillende initiatieven, waaronder de ruimere openingstijden en de televisiecommercials op de landelijke tv, hun vruchten afwerpen", geeft medeoprichter Vincent Stevens als reden voor de groei in 2010.
Steeds meer consumenten wisten de weg naar de website te vinden via social media sites zoals Youtube, Twitter, Facebook en het autoverkopenprofiel op Hyves.
Ook Aftersales Magazine is actief op diverse social media. Hier vind je meer informatie.