The Alwaysbemobile Company draagt op 28 februari de formule AH Autoherstel over aan de huidige franchisenemers. “De autoschadeherstelmarkt staat al een aantal jaren flink onder druk en is gekrompen. Dat maakte het lastig om met AH Autoherstel voet aan de grond te krijgen”, legt algemeen directeur ad interim Patrick Ledegang uit.

Alwaysbemobile gaat zich vanaf 1 maart focussen op de kerntaken banden, onderhoud en autoruiten met de retailformules Profile Tyrecenter, James en Autoglaz en treedt daarmee terug uit de markt van autoschadeherstel. Ledegang: “Daarin verwachten we de komende jaren verder te gaan groeien, zowel in servicepunten als in marktaandeel.”

De huidige businesspartners van AH Autoherstel bekijken nu de mogelijkheden om onder één vlag verder te opereren. “We zijn ervan overtuigd dat de formule AH Autoherstel potentie heeft om succesvol te worden. Daarom dragen wij de formule over aan de huidige businesspartners van AH Autoherstel. De kans is groot dat zij de formule op succesvolle wijze gaan vervolgen, waarbij we elkaar in de toekomst over en weer kunnen helpen”, besluit Ledegang.

Oprichting

AH Autoschade Herstel is in 2010 ontstaan door een joint venture tussen Autoschade Herstel Groep Nederland en Alwaysbemobile. De samenwerking werd in november 2011 beëindigd, omdat deze niet opleverde wat was verwacht.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
4 juli 2025
An Dams bestuurder Profile International
4 juli 2025
Het verlangen naar duidelijkheid
3 juli 2025
All-seasonband General Tire voor suv
3 juli 2025
AkzoNobel met Solera in datagestuurde duurzaamheid
3 juli 2025
Totale occasionverkoop H1 stijgt 4,2 procent
3 juli 2025
Cyberveiligheid zet branche op scherp
Meest bekeken berichten
Recente reacties