Na amper een halfjaar is er alweer een einde gekomen aan het jongste vakblad in de autobranche: Remarketingnieuws.nl. Initiatiefnemer Freek van Leeuwen heeft de stekker getrokken uit VakNieuws Media waaronder Remarketingnieuws.nl valt. Hij gaat wat anders doen.

Van Leeuwen startte in samenwerking met Anton Rietveld en Gijs Bosman in maart Remarketing Nieuws; een online vakblad dat de remarketing (alle handelingen en processen rondom gebruikte auto’s) zou gaan belichten. Kennelijk was het succes niet wat Van Leeuwen ervan verwacht had. “Met ingang van 21 augustus zijn de activiteiten van VakNieuws Media gestopt. Ook de website Remarketingnieuws.nl is daardoor beëindigd. De komende periode ga ik me, zoals dat heet, beraden op de toekomst. Dat betekent dat ik heel wat gesprekken ga voeren en kopjes koffie ga drinken. En dat is weer heel erg leuk om te doen”, laat hij op Facebook weten.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
29 oktober 2025
Eerste Philips LED-retrofitlamp met E-goedkeuringsmerk
28 oktober 2025
Chemie Auwa in duurzamer verpakking
28 oktober 2025
Guinness World Record voor Kia PV5 Cargo
28 oktober 2025
De beleving van elektrisch rijden
27 oktober 2025
Univé: Meer aanrijdingen op eerste dag wintertijd
27 oktober 2025
Toyota-diagnoseapparatuur voor VETOS-leden
Meest bekeken berichten
Recente reacties