Dongels en data, winnaars en verliezers staan centraal in het debat tijdens het Nationaal Telematicacongres, dat Automotive Insiders op 15 juni verzorgt in samenwerking met vakblad Aftersales Magazine.

Onder leiding van dagvoorzitter Clem Dickmann gaan vier deskundigen de discussie aan, met als vertrekpunt een drietal stellingen. Doel is de verschillende posities rondom telematica helder te krijgen.

Het podium wordt betreden door Martijn Versteegen (marketingdirecteur Leaseplan), Bas van der Zijden (manager digital services BMW Nederland), Freek Blekxtoon (directeur Group Auto Nederland) en Laurens van Graafeiland (partner Baken Adviesgroep). Elke stelling wordt kort ingeleid door de dagvoorzitter. Behalve de debatdeelnemers onderling kan ook het publiek reageren.

De discussie maakt deel uit van een congres waarin voor het eerst in Nederland de impact van telematica op de autobranche aan de orde komt. Algemeen geldt telematica als dé gamechanger in de sector. Hoe het vanaf dat punt verder gaat, daarover verschillen de meningen. Om meer helderheid te creëren, komen diverse experts hun visie geven, ieder vanuit zijn eigen visie en deskundigheid.

Bekijk hier het programma.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
23 mei 2025
Tom Pijnenburg wint Geerlig Riemerprijs 2025
23 mei 2025
Rematec 2025; duurzaam als leitmotiv
23 mei 2025
Alzura breidt uit met 100 procent leveringsplicht
22 mei 2025
Autoverzekering Suzuki-dealers voor 12 jaar garantie
22 mei 2025
Wico Autolakken heet voortaan Prepaire
22 mei 2025
Eurami wordt Bosch First Supplier Premium
Meest bekeken berichten
Recente reacties