Dongels en data, winnaars en verliezers staan centraal in het debat tijdens het Nationaal Telematicacongres, dat Automotive Insiders op 15 juni verzorgt in samenwerking met vakblad Aftersales Magazine.

Onder leiding van dagvoorzitter Clem Dickmann gaan vier deskundigen de discussie aan, met als vertrekpunt een drietal stellingen. Doel is de verschillende posities rondom telematica helder te krijgen.

Het podium wordt betreden door Martijn Versteegen (marketingdirecteur Leaseplan), Bas van der Zijden (manager digital services BMW Nederland), Freek Blekxtoon (directeur Group Auto Nederland) en Laurens van Graafeiland (partner Baken Adviesgroep). Elke stelling wordt kort ingeleid door de dagvoorzitter. Behalve de debatdeelnemers onderling kan ook het publiek reageren.

De discussie maakt deel uit van een congres waarin voor het eerst in Nederland de impact van telematica op de autobranche aan de orde komt. Algemeen geldt telematica als dé gamechanger in de sector. Hoe het vanaf dat punt verder gaat, daarover verschillen de meningen. Om meer helderheid te creëren, komen diverse experts hun visie geven, ieder vanuit zijn eigen visie en deskundigheid.

Bekijk hier het programma.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
12 december 2025
Plan je moment!
12 december 2025
Ruim 100 euro verschil in kosten van laden
12 december 2025
Niet gedeeld, wel zelfrijdend
12 december 2025
Revisie krijgt eindelijk de aandacht die het verdient
11 december 2025
‘Voorkeur voor originele onderdelen daalt’
11 december 2025
Vijftig tinten aftersales
Meest bekeken berichten
Recente reacties