Op zijn zachtst gezegd maakt de schadebranche roerige tijden door en staan ondernemers voor grote uitdagingen. Het belang van cosmetische schades blijft namelijk fors toenemen en het aandeel complexe schades loopt verder terug. Alsof dat nog niet genoeg is daalt ook het volume van de gestuurde schadestroom. En vereist de moderne auto steeds meer specifieke kennis.

Automotive Insiders brengt op 28 april de schadebranche bij elkaar en bespreekt wat er gaat veranderen, wie welke keuzes heeft en wat de beste positionering is van het schadebedrijf. Essentieel is te weten wat opdrachtgevers verwachten en nu echt belangrijk vinden. En hoe staat het met de ontwikkelingen bij Focwa?

In De Landgoederij in Bunnik bespreekt CRSi-directeur Nico Hilderink de uitdagingen van de schadeketens. Hoe komt hun netwerk eruit te zien en hoe kunnen ze toegevoegde waarde blijven leveren aan opdrachtgevers en franchisenemers? Robert Klinkert van Middenduin gaat in op de kansen van het merkgerelateerde schadeherstel en Denis Maessen, voorzitter ad interim van Focwa, zal verslag doen van de keuzes die gemaakt zijn in overleg met de leden.

Tot slot verzorgt Automotive Insiders nog een paneldiscussie met de sprekers, waar ook Kees-Jan Bus zal aasluiten. Hij is directeur van Care Autoschade.

Op de website van Automotive Insiders vind je het volledige programma.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
1 april 2025
Registraties nieuwe auto’s dalen met 10 procent in eerste kwartaal 2025
1 april 2025
Accupakket als zwaard van Damocles
1 april 2025
Autodealers in 2024: meer omzet, minder winst
1 april 2025
Bosch lanceert twee nieuwe opleidingstrajecten
31 maart 2025
LKQ neemt afscheid van B2C Leisure
31 maart 2025
Nicola Torregiani neemt Benelux-markt onder zijn hoede 
Meest bekeken berichten
Recente reacties