Ford-dealer Tielemans in Groesbeek sluit na negentig jaar haar deuren vanwege tegenvallende verkopen. Dealerholding Wensink trok onlangs haar leveringen van voertuigen en onderdelen terug, wat de genadeklap voor de servicedealer betekende. Dat meldt De Gelderlander.

De krant schrijft: “De firma Wensink zou geen heil meer zien in het voortzetten van de zakelijke relatie met de Groesbeekse garage. Volgens directielid Henk Koetsier van Tielemans is het bedrijf in de problemen gekomen door de aanhoudende economische crisis.”

Het failliete bedrijf roept nu haar klanten op om opgeslagen winterbanden op te halen. Tielemans heeft ook een wasstraat, die buiten schot blijft van het faillissement.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
10 juni 2026
Blijf jezelf. Word Euromaster
9 juni 2026
Fastned opent eerste shop bij snellaadstation langs A2
9 juni 2026
Klanten willen langere garanties op occasion
9 juni 2026
Fietsendrager vaak niet automatisch meeverzekerd
9 juni 2026
Nieuwe Opel Astra komt opnieuw uit Rüsselsheim
9 juni 2026
VER en Vattenfall bundelen krachten rond laadervaring EV-rijders
Meest bekeken berichten
Recente reacties